Tietosuojaseloste

1. Rekisterinpitäjä

Nuventur Oy

(y-tunnus 2161346-3)

Pehtorinkatu 1

04200 Kerava



2. Rekisteriasioista vastaava henkilö
Jukka Tastula
Sähköposti: info@lillacompany.fi

3. Rekisterin nimi 
Lilla companyn verkkokaupan käyttäjärekisteri

4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
Henkilötietoja käytetään Lilla companyn verkkokauppaan rekisteröityneen asiakkaan asiakassuhteen hoitamiseen ja ylläpitoon, verkkokaupan kehittämiseen ja hallinnointiin, asiakasviestintään sekä markkinointiin. Rekisterin sisältämiä henkilötietoja voidaan käyttää Lilla companyn mainontaan, suoramarkkinointiin, mukaan lukien sähköinen suoramarkkinointi, etämyynti sekä markkina- ja mielipidetutkimukset.

5. Rekisterin tietosisältö
Rekisteri sisältää seuraavat tiedot:
• Henkilön etu- ja sukunimi
• Sähköpostiosoite
• Lähi- ja postiosoite
• Puhelinnumero
• Tilaushistoria
• Tilausten seurantatiedot  
Rekisteriin tallennetaan asiakkaan antama lupa lähettää markkinointiviestintää.

6. Säännönmukaiset tietolähteet
Yhteystiedot tallennetaan asiakkaan rekisteröitymisen yhteydessä. Muut tiedot tallentuvat asiakkaan tehdessä ostoksia verkkokaupassa. Rekisterin ylläpitäjä ei luovuta tietoja ulkopuolisille tahoille.

7. Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
Lilla company ei luovuta tietoja ulkopuolisille.
Lilla company käyttää kuitenkin MailChimp-sähköpostipalvelua suoramarkkinoinnissa ja viestinnässä. MailChimpille siirretään käyttäjän ilmoittamat tiedot; vähintään sähköpostiosoite mutta mahdollisesti myös etunimi sekä sukunimi.
MailChimp on yhdysvaltalainen yhtiö, jolloin henkilötietoja siirtyy Euroopan unionin ulkopuolelle. Yritys kuuluu USA:n ja EU:n välisen Privacy Shield -kehyksen sertifioitujen yritysten listalle ja ne noudattavat omalta osaltaan EU:n tietosuoja-asetusta.
Lisäksi tietoja siirretään tilaustapahtumien yhteydessä maksupalvelun tarjoajalle (Checkout Finland) tilausmaksujen toteutusta varten.

8. Rekisterin suojauksen periaatteet 
Rekisterinpitäjän tietojärjestelmä sekä tiedostot on suojattu normaalisti käytössä olevilla teknisillä sujausmenetelmillä. Rekisterin käyttöoikeus edellyttää henkilökohtaista käyttäjätunnusta ja salasanaa, jotka myönnetään vain rekisterinpitäjän henkilökuntaan kuuluvalle, jonka asemaan ja tehtäviin mainittu käyttöoikeus liittyy.

9. Tarkastusoikeus ja oikeus vaatia tiedon korjaamista
Rekisteröidyllä on henkilötietolain mukainen oikeus tarkastaa, mitä häntä koskevia tietoja rekisteriin on talletettu kirjautumalla omalle tililleen tai lähettämällä tarkastuspyyntö rekisteriasioita hoitavalle henkilölle (info@lillacompany.fi). Rekisteröidyllä on oikeus vaatia virheellisen tiedon korjaamista sekä oikeus kieltää häntä koskevien tietojen käsittely ja luovuttaminen suoramainontaa, etämyyntiä ja muuta suoramarkkinointia sekä markkina- ja mielipidetutkimuksia varten ottamalla yhteyttä rekisterinpitäjään.

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Noudatamme Suomen Suoramarkkinointiliitto ry:n (SSML) Reilun Pelin Sääntöjä, Sähköisen kaupankäynnin sääntöjä sekä kuluttajakaupasta säädettyjä lakeja.

Tuote- ja hintatiedot

Tuotteiden tuote- ja hintatiedot näkyvät kotisivuillamme. Hinnat eivät sisällä postikuluja ellei asiasta ole muuta ilmoitettu. Hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. Lopulliseen hintaan lisätään toimituskulut.

Toimitusaika

Toimitamme tilaukset postiin 1-2 arkipäivän kuluessa tilauksesta. HUOM! Ruuhka-aikoina toimitusajat ovat pidemmät! Mikäli sinulla on kiire saada tuote, varmistathan/ ilmoitathan asiasta meille ennen tilaamista sähköpostitse info@pikkuotus.fi . Emme vastaa Postin toimitusajoista ja – viiveistä.

Toimitustavat ja -maksut

Alle 500 gramman painoiset tilaukset toimitetaan yleensä Postin Pikkupakettina, joka toimitetaan seurannalla suoraan postilaatikkoon, yli 500 gramman ja yli 100 euron arvoiset tilaukset toimitamme pakettina. Toimitusmaksut kotimaahan 4,90 euroa, yli 150 euron tilaukset postikuluitta. Tilaukset toimittaa Posti. Toimitusmaksut sisältävät postikulujen lisäksi myös pakkaamisen käsittely- ja materiaalikustannukset.

Huom. Lahjakortit toimitetaan aina sähköpostitse.

Toimitusmaksut EU:n sisällä 9,90 euroa. Toimituskulut EU:n ulkopuolelle 19,90 euroa.

Maksutavat

Tilaukset maksetaan ostosten teon yhteydessä Klarna checkout- maksupalvelun kautta. Käytössäsi on seuraavat maksutavat:

  • Nordea
  • Osuuspankki
  • Danskebank
  • Säästöpankki/POP
  • Aktia
  • S-pankki
  • Visa
  • Mastercard
  • Klarna erämaksu
  • Klarna lasku
  • Paypal
  • Tilisiirto (Maksu tulee suorittaa kolmen (3) arkipäivän kuluessa, muuten tilaus perutaan).
  • Jousto
  • Collector
  • Mash
  • Mobilepay

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Norra stationsgatan 61, 113 43 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun puh. 09 425 99770 (ark. klo 9:00-18:00) tai asiakaspalvelu@klarna.fi.

Vaihdot ja palautukset

Asiakkailla on aina kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus, joka lasketaan tuotteen vastaanottamisesta.
Palautusmaksu on 4 euroa, vaihto on maksuton. Palautuksesta ei tarvitse ilmoittaa erikseen, mutta vaihdosta on sovittava etukäteen sähköpostitse jotta voimme ottaa vaihdettavan tuotteen varaukseen. Asiakaspalvelumme sähköpostiosoite on info@pikkuotus.fi
Huom! Jos tilauksen arvo alittaa palautuksen jälkeen postikuluttomuuden rajan, vähennämme postikulut palautuksesta. Tällöin palautusmaksu on 8,90 euroa.

Laita aina palautuspaketin matkaan lähetyslista, tai muu paperi josta käy ilmi tilaajan tiedot. Tämän jälkeen voit viedä paketin postiin palautustunnuksen kera. Palautus tiskiltä on maksutonta.

Palautusosoite ja sopimustunnus:

ASIAKASPALAUTUS/ 671708
pikkuOtus
Kauriintie 13
34140 Ylöjärvi

Tuotteen voi palauttaa myös Smart-postin kauttaa käyttämällä samaa koodia kuin noudettaessa. Pakettiin tulee kirjoittaa asiakaspalautusosoite ja -koodi.

Tilauksen peruuttaminen edellyttää, että tuote palautetaan moitteettomassa kunnossa (vaate on käyttämätön ja siinä on tuotelaput ja mahdollisesti mukana ollut alkuperäinen tuotepussi tallella)

Hygienisistä syistä johtuen emme hyväksy seuraavien tuotteiden palautuksia:

Sukkatuotteet (sukat ja sukkahousut), jos paketti on avattu ja tuotteita sovitettu.
Alusvaatteet, jos hygieniasuoja ei ole paikoillaan.
Uimavaatteet, jos hygieniasuoja ei ole paikoillaan.
UV-vaatteet (pl. Paidat), jos hygieniasuoja ei ole paikoillaan.
Hiuspannat, hiuslenkit ja -pinnit

Jos valitsit tilauksen maksutavaksi laskun, sähköpostiisi lähetään uusi lasku, kun palautus on käsitelty. Voit tarvittaessa olla yhteydessä maksunvälittäjämme Klarnan asiakaspalveluun laskun eräpäivän siirtämiseksi joko sähköpostitse info@klarna.fi tai soittamalla Klarnan asiakaspalveluun puhelitse numerossa 09 425 99771.

Tuote voidaan myös vaihtaa toiseen tuotteeseen tai lahjakorttiin. Jos korvaava tuote on eri hintainen, teemme joko rahojen palautuksen tai laskun erotuksesta. Jos haluat vaihtaa tuotteen johonkin muuhun, ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse niin varaamme haluamasi tuotteen ja postitamme sen palautuksen saavuttua meille.

  • Kaupanpäälliset, kuten lippikset ja lahjakortit, joiden ehtona on tietyn tilausrajan ylittäminen, menettää jos tilaus palautetaan tai raja alittuu. Jos kaupanpäällistä ei palauteta, tuotteen ilmoitettu arvo vähennetään maksunpalautuksesta.

Tilauksen noutamatta jättämistä ei katsota tilauksen perumiseksi. Veloitamme noutamatta jätetyistä paketeista toteutuneet postikulut (10 euroa). Voimme lähettää tilauksen uudelleen postimaksun hinnalla (4,90€), mutta jos tilauksesta tämän jälkeen palautetaan tuotteita, veloitamme toteutuneet postikulut, 20e. Jos tilauksen arvo alittaa palautuksen jälkeen postikuluttomuuden rajan, vähennämme postikulut palautuksesta.

Palautukset käsitellään 14 vuorokauden sisällä palautuksen saapumisesta. Maksujen palautukset hoidetaan maksunvälittäjäpalveluidemme Klarna checkoutin ja Checkout Finlandin kautta. Mobilepaylla maksettaessa palautus tulee tilille Checkout Finlandin kautta. Emme tarvitse tilinumeroasi ellet ole maksanut tilaustasi tilisiirrolla.

Kanta-asiakkuus

pikkuOtuksen kanta-asiakkaaksi eli vipOtukseksi pääsee, kun tilausten arvo rekisteröityneenä asiakkaana on yli 1000 euroa.
Kanta-asiakkaana saat normaalihintaisista tuotteista -15% alennuksen

Reklamaatiot

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

Jos tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä meihin.

Virhe tuotteessa

Jos tilaamassanne tuotteessa on materiaali- tai valmistusvirhe, vastaamme tuotteen virheistä myös 14 päivän jälkeenkin. Jos havaitset virheen tuotteessa/tilauksessa ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme. Pyrimme ensisijaisesti korvaamaan tuotteen vastaavalla tuotteella ja jos tämä ei ole mahdollista, lahjakortilla.

Force Majeure

Emme vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä tuotteiden virheellisen kunnon tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. pikkuOtus oy pidättää oikeuden muuttaa toimitusehtojaan. Tilaajan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Yhteystiedot

pikkuOtus

info@pikkuotus.fi